BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tinggai kan email anda.. blog anda.. jom sy follow~ dan jejaki anda :) terima kasih!!~


LCD Text Generator at TextSpace.net

Sunday, 12 February 2012

Al - Fatihah buat Angah.

Tadi dapat call dari pak cik awie.. suara dia ceria je..

" ha kat mane? mari lah datang umah pakcik.. "
"nak watpe g sane pakcik?"
" ade la mkn2 sikit.. bwk sume datang,.."

aku dengan selamber rock , pkai jeans n baju ikut badan.. pegi la..

Ya ALLAH,,, cik ina peluk aku.. die nangis2..

eh nape ni? kenduri ape ni ? sume org sopan je.. aku ni dah la x bertudung..

aku tak smpai hati nak tanya cik ina yang tengah sedu sedan..

tibe tibe nmpk mak chu.. mak chu ckp.. ni kenduri arwah.. tahlil utk angah..

Ya ALLAH..
Sikit pun aku tak tahu ANGAH dah xde... angah meninggalkan semua org 40 hari yang lepas..
menitis air mata.. ANGAH yg ku kenal dr kecik.. meninggal sbb accident kt phg.. cedera dikepala,
koma 5 hari di hosp dan menghembuskan nafas terakhir di hosp.. aku memang taktau seluruh cerita lagi sebb aku tak sanggup untuk bertnya,. meruntunkan lagi jiwa mak dan abahnya..

AL-FATIHAH BUAT ANGAH..

2 with love~:

Ermayum said...

moga rohnya ditempatkan bersama sama dengan orang orang yg beriman

(^_~)_V anim said...

Amin.. Thanks sis..