BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tinggai kan email anda.. blog anda.. jom sy follow~ dan jejaki anda :) terima kasih!!~


LCD Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, 22 May 2012

Gedix Gedix..

Td lepas balik dari hospital. Singgah ke jalan TAR.. kt sana kan banyak tudung dan kain cantik cantik.. entah la ape kena ngan aku lately ni.. bila tengok tudung.. rasa macam tertarik sangat.. rasa macam nak sangat pakai.. tp aku takut nnt aku dok bergedix bukak pulak. Tp mmg aku nak sangat pkai.. hilang 1 dosa tidak menutup aurat.. dosa sendiri kan. Tp.. ntah la.. tp sempat jgk ku bergedix mencuba 1 tudung yg dibeli td. Hehe

Doa doakan lah sy mendapat NUR.. Esok 1 rejab.. jom berpuasa..

4 with love~:

LuVidA^^ said...

comel je muke kamu pakai tudung syg.. insyaAllah one day :)

anim said...

macehhh dear!
doakan yer.. umur pun dah tua ni.. semua makin dekat..

A. Antos said...

wah cantiknya sungguh cocok di pakai oleh anda tudung tu...

anim said...

terima kasih antos :)