BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tinggai kan email anda.. blog anda.. jom sy follow~ dan jejaki anda :) terima kasih!!~


LCD Text Generator at TextSpace.net

Tuesday 12 March 2013

My Nenek!

Assalamualaikum.. Hari ni hari ke 2 di kampung. My nenek or mek batuk2. Kahak byk n mule sempot.. Mana taknye .. minum ais n rokok x tinggal.. Tp kesian.. ku urut gak badan dia.. Lepas urut. Dia tdo. Doa aku.. cpt sihat ye mek. N aku jadi kejam pulak sbb tak bagi dia minum ais n isap rokok.. for her sake too.. Yang bestnya bila balik kg.. aku yang kena masak sebab mek cakap aku masak sedappp.. Sbb dia dah bosan masak n makan sendiri. So ape yang dia nak makan.. aku masak je. Dok berdua ni.. mmg best . Borak smpai subuh.. tu lah my nenek.. n aku.. cucu kesayangan nenek. Hehee.. Ok lah.. setakat ni je membebel.. Jmpe lg ye kawan2.. Assalamualaikum..

1 with love~:

Anonymous said...

Nice... :)