BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tinggai kan email anda.. blog anda.. jom sy follow~ dan jejaki anda :) terima kasih!!~


LCD Text Generator at TextSpace.net

Tuesday 1 July 2014

Singapore

Assalamualaikum..

beberapa minggu sudah aku ke singapore or singapura.

Kota Singa weh!!!

ade keje sikit kat sana,,

lepas habis keje.

jumpa pulak kawan kt sana. 1st time kawan dari spore yang ku kenal tnpa sengaja melalui beberapa kejadian. hehe.




yg tgh drive kt belakang tu lil Adam.. 
yg bertudung tu aku lahhh..
yg mamat handsome kt depan tu En Mohamad Syairi Yatim
dan yang mata sepet tu .. my bff dari singapore.. cik suraya..  

ok. nak diceritakan.. this is my 1st time berjalan jalan di kota singa

Penat wehh!!!

kalau kt kl. kita naik kereta je sebab malas nak naik lrt.
tp kt sini.. terpaksa lah aku yang pemalas ni naik MRT dan BERJALAN KAKI..
tp bagus juga untuk aku ni. dan diorang pun dah biasa.. asik dengar aku merungut..
anyway.. Thank You so much Syairi yang melayan i .. belanja macam dan sue!! 
Nanti datang kl .. i belanje u all yeee.

ok ade beberapa gambar untuk tatapan uols..

ni gambar selepas mkn kt geylang.. ala gmbr makanan takdeee






























ok.. dah siap. abaikan lah muka selebet tu.. daaa..


0 with love~: