BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tinggai kan email anda.. blog anda.. jom sy follow~ dan jejaki anda :) terima kasih!!~


LCD Text Generator at TextSpace.net

Monday 16 April 2012

mek tok mek..

Assalamualaikum..

selasa lepas.. ayah dapat call dari kampung.. mek (nenek sebelah ayah) sakit nazak..
ayah balik kg sorang je.. mak sibuk nak jaga adik adik yang sekolah ni..
lagi satu.. mek memang sakit.. sakit tua.. so selalu la org kampung call kate sakit sgt..
kami kt kl ni risau.. tp mengenangkan bila kami blk je.. diorg kate xde ape la..
penat taw rushing dari kl ke kelantan.. bukan berkira tp kami kene berkorban mcm2..
tapi kali ni.. ayah cakap.. kalau nak tengok mek or nak mek kenal kami.. balik lah sebelum terlambat..
kecut dan takut aku.. memang last aku tgk mek pun masa tu raya haji.. mase tu mek dah x igt sangat..
baru je kenalkan diri..  x sampai 5 min dia dah lupa.. tp dia masih boleh bercakap.. mengesot dtg kt aku..

rabu lepas.. aku call ayah.. tnya macam mane mek.. ayah cakap mek dah xde isi.. mek kurus.. tinggal tulang..

YA ALLAH.. mek dah cukup kurus.. tak dapat aku bayangkan macam mane kurusnya mek aku ni..
bila khamis tiba.. ayah call.. kak.. balik la.. tgk mek.. ayah call semua..sedih la.. kalau x dapat tgk mek utk terakhir kali.. mesti nyesalkan..
last2 aku balik gak khamis malam.. semua balik..
pergi tengok mek.. YA ALLAH...
mek...


kurus sangat.. yang tinggal hanya kulit dan tulang.. 



di kelilingi cucu dan cicit.. masa ni tgh baca Yasin utk mek..

Ya Allah permudahkan jalan mek.. kami redha..
permudahkanlah semuanya utk mek..amin..

0 with love~: